+386 3 818 33 20 - Vrtec Podčetrtek, Trška cesta 66, 3254 Podčetrtek os-podcetrtek@guest.arnes.si

PRILOŽNOSTI IN IZZIVI UČENJA V SODOBNEM ČASU Z VIDIKA OTROKA IN ODRASLIH

Tudi v tem šolskem letu bomo dajali poudarek vlogi odraslih in pomenu odnosne kompetence v povezavi z raznolikostjo učenja in igre otrok v vrtcu, ki smo jih obravnavali na študijskih srečanjih v preteklem letu. V letošnjem šolskem letu se bomo na študijskih srečanjih seznanili z načeli in pristopi inovativnih učnih okolij za 21. stoletje, se posvetili zagotavljanju spodbudnega učnega okolja in optimalnih možnosti za razvoj ter napredek otrok. Osvetlili bomo pomen varne in smiselne rabe digitalne tehnologije v skupini in pri sodelovanju s starši.

Pri delu in življenju v vrtcu bomo zagotavljali dejavno vlogo vseh otrok:

  • z vključitvijo vseh otrok kot dejavnih udeležencev procesa in pobudnikov dejavnosti,
  • z vključitvijo vseh otrok v proces načrtovanja in nadgrajevanja njihovega predznanja,
  • z organizacijo spodbudnega učnega okolja, v katerem bomo otroci in odrasli sodelovali, se učili drug od drugega, otroci bodo samostojno izbirali, prepoznavali probleme, preizkušali rešitve na različne načine,
  • z uravnoteženostjo med načrtovano in nenačrtovano dejavnostjo, pri čemer bomo izhajali iz otrokovih samoiniciativnih pobud in omogočili načrtovanje skupaj z otroki,
  • otrokom bomo omogočili ustrezen delež časa za spontano igro, z občasnim aktivnim vključevanjem odraslih,
  • z vključitvijo v proces podajanja povratnih informacij o videnem in doživetem.

 

Pedagoški delavci si bodo v okviru te prednostne naloge izmenjali pedagoško prakso v obliki učnih sprehodov, ter primere dobre prakse predstavili na aktivih po starostnih obdobjih.

(Skupno 103 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost